gerçekten çizim için ideal. alıyorum, teşekkürler
http://galeri7.uludagsozluk.com/219/...o-l_283487.jpg
çizim için düşünüyorsanız özellikle bu kalemi incelemenizi isterim fabercastelin görmüş oldugunuz moıdelinden çok daha üst seviye kalemdirr ama ondan da birazcık daha pahalı bir kalemdirr