exchange çokça mantıksız olur çünkü cracklisi varmıdır bilmiyorum orjinalleri çok çok aşırı pahalı ayrıca bildiğimiz ram yeme makinesi gibi.
Tavsiyem şu olucak 1 gb vds alın ve SMTP üzerinden gönderim yapın . Ne sizin başınız ağrısın nede mağdur olun
Türkiyede zaten bu hizmeti mc sitesinden duyurularak veren 3 firma var bunlardan mail başına aylık 5 ile 10 tl arası ödeyerek sahip olabilir.
Ex mantıksız olsaydı bugün Türkiyenin en büyük firmaları kullanmazdı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:03:37 -->-> Daha önceki mesaj 21:02:33 --
Tam olarak yapmam gereken işlem nedir hocam ? Sanırım xxx.@yy.com uzantılı domainimi xxx.@hotmail.com mail adresime yönlendirmeliyim sanırım bundan bahsediyorsunuz ancak bunu nasıl yapabilirim ?
Ya da genel konular sorunlar da yenı konumu acayım uzun iş ise ?
ofis.net firması ile görüşüp exchange hakında detaylı bilgi alabilirsiniz.