Bu sabah okuduğum şehire yola çıkacağım bu belgeyi alabilmek adına. Malum 3 gün sonra 225 , sonraki ay 225 tl şeklinde ödemeye devam edeceğim yoksa. Hali hazırda 225 tl zaten kesilmiş.


Öğrenci belgesi olmadan alo 170 hattı babamın üzerinden gözükemeyeceğimi söyledi. Okuduğum şehirde bir arkadaş yok şuan yaz dönemi olduğu için gidip benim adıma dilekçe versin.

Okul yönetimi iyilik hakkı tanıyacağını zannetmiyorum. Fax ile yollamıyorlar sanırım banada başka bir çare kalmıyor.

SGK hakkında halledilebilecek başka yol var mı sizin aklınızda yoksa bu sabah yola çıkacağım.

SGK tekrar arıza çıkarmasın bunu aldıktan sonra , yoksa cinayet sebebi ?

Öğrenci belgesi almadna nasıl halledebilirim ? 2011-2012 bandrollü öğrenci kimliğim var fakat alo 170 bununda olmayacağını söyledi. Ne yapacağım inanın bilemedim...

Perşembe resmi tatil şimdi gitmezsem yetişmezde bu ay için ne olacak ne yapacaz hiç bi fikrim yok maalesef bi akıl verin