Hesapta ekstra masraf oluyor ikinci öğretimler aksam oldugu için hocalara artı para elektrik parası görevli parası aksam ders yapıyorsunuz ayaklarına yatıyorlar onu yapsak yine gam yemiycem gecen sene derslerim sabah saat 12 bucuk 5 bucuk arası idi ikinci dönem 3 bucuğa aldılar başka ünide arkadaşları arıyorum dersleri gece 7-8 de baslıyor nasıl ikinci öğretimiz anlayamadım 800 tlde harç veriyoruz onuda geçtim ösymnin kitapçıgında harclarla ilgili acıklama var harcların içinde 40 tl civarı bütünleme sınav parası alınıyor büte kalan var kalmayan var saçmalıklar daniskası başka bişe değil