allahım olaylara bak tamam penaltı tabikide haksız..
her hakem hata yapar ama fenerbahçe 2 haftada 2 kez elle kontrol edip gol attı..onuda geçin bu ülkede şike mahkemeye taşındı bir çok insan ceza aldı..
siz gelin bir hakem hatasını bu kadar abartın bravo...
onlar çarpma, futbol da öyle birşey var. Ancak Burak 'ın pozisyonu %100 penaltı değil. Zaten yan hakem veriyor kararı. Orta hakeminde yan hakeme uymaması gerekiyordu.
Yeri gelmişken Galatasaray da yeni Arif Erdem doğuyor gibi