adopha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ys belgesi olmadan satış yapamazsınız burada.
bu forumda öyle bir kural yok sanırım

ayrıca bunu konuya yazacağınıza özel mesaj ile konu sahibine sorup gerekli açıklamayı aldıktan sonra konuyu report etmelisiniz

bu davranışınız tamamen konuyu baltalamaya yönelik

konu sahibinin vergi levhası var ys belgesi vergi levhasından daha mı önemli

tamam ys belgesininde olması lazım

fakat bu şuna benziyor

10 mu daha küçük

yoksa

5 Mİ DAHA BÜYÜK