Facebook'a rakip olacak bir sitenin Facebook'un adını kullanması çok ilginç. Ciddiye alınacak bir konu değil ama yine de böyle bir şeyi gündeme getirmesi iyi olmuş. Daha önceden bu konuda ciddi bir girişim oldumu bilmiyorum. Türkiye'nin kendi sosyal ağını kurması lazım artık.