bende 1.9 tdi jetta var 100kmde 8 litre falan yakıyor.
Şehir içi değildir bu sanırım doğru mu? Şehir dışı olsa gerek.
Peki pulu ne kadardır? Yıllık bakımları hakkında bilgi verir misiniz? Sizdeki kaç model. Tavsiye ediyor musunuz? Ve Jettadan önce hangi araç vardı sizde? Bu çok önemli çünkü.