Haberlerde okumuştum, hatta yardım için benzin istasyonuna gitmiş merhumun arkadaşı ama yardım etmemişler, insanlık ölmüş hele konya gibi bir hoşgörü şehrinde, çok yazık. Allah rahmet eylesin.