Konu
Arkadaşım vefat etti, olmaması gereken bir şekilde..
25-08-2012, 16:06:34
#4
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Haberlerde okumuştum, hatta yardım için benzin istasyonuna gitmiş merhumun arkadaşı ama yardım etmemişler, insanlık ölmüş hele konya gibi bir hoşgörü şehrinde, çok yazık. Allah rahmet eylesin.