Konu
iphoneden sonra Galaxy S III
24-08-2012, 21:15:09
#1
YALINSAK
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
iPhone sonrasında Android'e geçtim mail konusunda beni iPhone'a geri döndürecek gibi. Adam gibi bir mail programı yok. Güzel tarafı iGO programını ücretsiz kullanıyorum.