Hocam 3 aydır V2 çıkacak diye söylüyorsunuz ancak ne zaman çıkacağını belirtmiyorsunuz? Net tarih nedir ? Sizinle MSN dende sürekli yazışıyoruz ancak hep verdiğiniz tarihler uzuyor? Aksaklık nedir..Projemi sürdürebilmem için bana net tarih verin lütfen..Tşkler
Konuyla ilgili detaylı PM Gönderilmiştir.
admin panel alabilir miyim
PM Gönderildi.
Admin Panel için özel ileti gönderir misiniz. Ayrıca çoklu resim ekleme özelliği var mı ?
Detaylı PM Gönderildi.
Satışlarımız devam ediyor.