neo2400 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 aydır V2 çıkacak diye söylüyorsunuz ancak ne zaman çıkacağını belirtmiyorsunuz? Net tarih nedir ? Sizinle MSN dende sürekli yazışıyoruz ancak hep verdiğiniz tarihler uzuyor? Aksaklık nedir..Projemi sürdürebilmem için bana net tarih verin lütfen..Tşkler
Konuyla ilgili detaylı PM Gönderilmiştir.

bilgili_emre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
admin panel alabilir miyim
PM Gönderildi.

ismailipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admin Panel için özel ileti gönderir misiniz. Ayrıca çoklu resim ekleme özelliği var mı ?
Detaylı PM Gönderildi.

Satışlarımız devam ediyor.