teknoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 TL para yatırmam lazım arkadaşlar, tekliflerinizi bekliyorum.
Frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendinize ait kredi kartı ile ödeme yapmayın, sonra para çekerken çok büyük sorun yaratıyorlar benden söylemesi. Sanırım zaten arkadaş ukash alacak? Ukash almak en mantıklısı.
para yatırmanızda yardımcı olurum

frmkanka neden ukash almak en mantıklısı ukashta para kaybı oluyor eco ve neteller varken