Arkadaşlar Alex ve Stoch neden oynamadı bir bilgisi olan var mı ?
Aykut kocaman gibi teknik direktör mü olur ya. Bugün yine hiçbir şey bilmediğini anlamıştır sanırım fenerbahçe taraftarı.

Bu sistemle giderse İstanbuldaki maçtan da böyle bir sonuçla elenir fenerbahçe