Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse hocam tartışmaya niyetim yok zaten kimseyle. Sadece belirttim. Ekmek kazandığınız tekneye HERKESİ bindirmezsiniz, öyle kolay değil. Lafla olmuyor bu işler. Yöntemide herkese anlatamazsınız zaten. İyi bayramlar.
tek bi siteye, tek bi seo ya bakar r10 dan istediği kadar konu silinsin ya da banlanayım. adwords verir en tepeye çıkarım herkes rahat olsun.