fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çin malı iphone hocam.

not : çin malıdır bozulur tarzı mesaj atacak olan arkadaşlar için bişey belirtmek istiyorum.bu telefonu kullandıgım kadar orjinal nokia telefonlarımı kullanmadım
Cihaza FreshFormat atarsanız düzelecektir...