Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bak arkadasim konu domain. Belki yanılmış konuyu yanlış yerde açmış olabilirim. Kesin olan birşey daha sizin uygunsuz uslubunuz hata yapan birine bu şekilde alaylı yaklaşımınız sanırım sizin reel hayattaki kişilik örneği konunun altına güzelce SEO bölümünde konuyu açman gerekiyordu vs. Bende sana güzelce teşekkür etseydim ikimizinde burdaki olusumuz amacına ulaşsaydik daha iyi olmaz miydi. Ama seni de yadırgamıyorum çünkü neyse boşver hem telefondan yazmak çok zor hemde senin anlaman.