Bir çok kişiden duyduğum şu oluyordu, Kaspersky iyi fakat kastırıyor makinayı Nod32 kullan. Bilgisayarım o kadar iyi özelliklerde olmamasına rağmen Kaspersky kurmuştum + Lisans almıştım 1 yıllık, hatırlamıyorum 40$'dan fazla idi. Gayet çok memnun kalmıştım ve o zamandan sonra hep Kaspersky kullandım. Başka antivirüs programı aramaya araştırmaya gerek bile duymadım.