ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akhisar bu lige çıktıysa geçen yıl deplasman maçlarının tamamına yakınını kazanmasından dolayıdır eskişehirde da galip gelmesi benim için sürpriz olmaz uzak durulması gereken bir maç
eskişehir maçı alır almaz demiyorum ama bu maça o kadar güvenim h1 girilecek kadar banko bir maç değil hemde ligin ilk haftasında kimin ne olduğunu bilmeden verilmez dedim ben ama arkadas konuda demişki kazandırıyorum iddaa ama bana diyorki bu işler ahkam kesmekle olmaz ozman sen niye kesiyorsun