Corydoras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hesabımı aktifleştirdim.Güzel bir hizmet fiyatlarıda zaten çok uygun onun dışında 2-3 sorum olacak.iOS (iPhone) işletim sisteminde kullanabileceğimiz bir yazılım yok mudur? Ve bu numarayı rahatça kullanabilmem için masaüstü program önerir misiniz? Çünkü her dakika sitede online durmak biraz mantıksız gibime geldi Son olarak sözleşmeyi imzalayalım tamamda hocam o nasıl bir sözleşmedir.Gönderilecek kısım yazılmış daha o sayfa bitmeden azcık boşluk var kullanıcıda kalacak kısım yazılmış.Ortadan makasla kesip size öyle göndermek mantıksız olur herhalde Keşke onların her birini tek sayfa yapsaydınız.Bu konudada çözüm bekliyorum.Direkt yazdırıp imzalayacağım bir format varsa nereden ulaşacağımıda belirtirseniz sevinirim.
İyi çalışmalar.
Öncelikle hayırlı olsun iyi günlerde kullanmanız dileğiyle...
Sitemizden iphone ve pc masa üstü programlarını kurulum ve kullanım bilgilerini bulabilirsiniz.
iphone ve masaüstü programları için link gönderilmiştir.

---------------------------------------------------------------

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:33:08 -->-> Daha önceki mesaj 11:13:30 --

Haydi R10 Telefonları Net'e Taşımaya Var mısın ?

Bilgisayar ile Haşır Neşir olan herkesi Gsm iletişim abonesi yapmaya kararlıyız, sabırlı ve azimliyiz.

Artık Normal işlerinizi yaparken aynı anda iletişiminizide Standartların dışında gerçekleştirmenin Farklılığını Hissedeceksiz. Çağrı Merkezi (CallCenter) numanızla müşteri temsilciliği hizmetinize kurumsal bir kimlik kazandırın.

Ücretsiz Kayıt ve Numara tahsisi için : www.Gsmiletisim.com