yaptığınız satış hiç etik değil para iadesi istiyorum
Ortada benim kusurum yok. Gerekli açıklamamı ve dekontlarımı ekleyerek satış yaptım. Şikayetinizi yöneticiye bildirin haksız isem geri ödeme yaparım.
Tekrar ediyorum: Serbest piyasa bu. Aldığım ürünü pazara çıkarırım elimdeki tüm belgeleri eklerim. Alıcıda bunlara istinaden ürünü alır. Ne yani hosting satış bölümünde satış yapan tostcu kardeşlerim farklı birşey mi yapıyor? X fiyata aldığı ürünü üzerine kârını ekleyerek X.. fiyata satıyor. Kaldı ki benim farkım, eklenebilecek tüm bilgileri eklemiş olmam. Hatta firma adresini bile ekledim.