cixemu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaptığınız satış hiç etik değil para iadesi istiyorum
Ortada benim kusurum yok. Gerekli açıklamamı ve dekontlarımı ekleyerek satış yaptım. Şikayetinizi yöneticiye bildirin haksız isem geri ödeme yaparım.

Tekrar ediyorum: Serbest piyasa bu. Aldığım ürünü pazara çıkarırım elimdeki tüm belgeleri eklerim. Alıcıda bunlara istinaden ürünü alır. Ne yani hosting satış bölümünde satış yapan tostcu kardeşlerim farklı birşey mi yapıyor? X fiyata aldığı ürünü üzerine kârını ekleyerek X.. fiyata satıyor. Kaldı ki benim farkım, eklenebilecek tüm bilgileri eklemiş olmam. Hatta firma adresini bile ekledim.