Konuyu açan kişiyi özel mesaj ile bilgilendirdim.Konuyu düzenleyince lütfen bildirin bu iki mesajı da silelim.
İyi forumlar!
2 tane mod konuya yönetici değil müşteri olarak girmiş dikkatinizi çekerim, konu zaten report edilmiş bir moderatörde konuyu üstlenmiş, gelipte onun işine karışacak değiliz, biz müşteri olarak ve r10 üyesi olarak konuya mesaj yazmışız. Nedir bu açık arama, açık bulduğunu sanıp hemen laf sokma arzusu.
teşekkür ederim sizler gibi modların olduğu için
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:23:50 -->-> Daha önceki mesaj 15:22:34 --
teşekkür ederim sizler gibi modların olduğu için
hayırlı satışlar kardeşim... sakarya fındığı isteyen varsa dükkanın önünü kapamak gibi olmasın ama..
nasip meselesi