Ona bişey dediğimiz yok ilgilenmiyorda , yedeğimizi ver diyoruz baksana ne cevap var ne bişey.
Sipariş Numaranız: 7035301717
Kimse birşey demiyor zaten, Tşk ederiz bizde ama DB mizi alırsak... kaç gün oldu bi yedek alamadık, sizin hesaplar açık benim ki neden kapalı acaba????????
Site yine hacklenmiş, nasıl iş anlamadım doğrusu.
Neyse 2-3 günlük hizmetiniz için teşekkürler.
2 oldu bu hackleniyor siteler. yapamayacağınız işin başına geçmeyin, kimseyi mağdur etmeyin. dns ayarımı değiştirdim de rahatladım.
Kimse bilmiyor mu arkadaşlar telefon numarasını???? Kaç gün oldu yaaaaaa

yazık günah değil mi gider Db lere...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:54:47 -->-> Daha önceki mesaj 20:12:53 --
Baktım bugun bu sipariş koduna Bu Sipariş Kodu
AKTİF edilmiş arkadaşlar. Moderatör ilgilense bu konu başlığıyla. Biz burada 3 gündür beklerken, bu sipariş kodu bugün nasıl aktif oluyor????
böyle bir numara var sitelerinde 0544 730 21 35
arkadaşim sen kapat bu hosting sirketini, gerçi ortada şirket falan yok ama sen bu işlerle ilgilenme yarardan çok zarara soktun sponsor olduklarını. bildiğin işi yap tavsiyem sana.
Arıyorum hep bayan çıkıyor adresi söylüyorum yanlış numara diyip kapatıyor
Report ettim ben moderatorlere artık adamı banlarlarmı naparlarsa yapsınlar dbden geçtim
Merhaba,
Burada herkes kafasına göre birşeyler çizmiş yazmış, yahu arkadaşlar halen öğrenemiyormusunuz yoksa bilmiyormusunuz R10.Net bizim destek platformumuz değildir.
Mademki sorununuz var mademki 2 gündür ortalıkta yokum, ben buraya 7/24 girmek zorunda değilim ve burayı takip etmek zorunda da değilim.
Burada yazı yazanlara soruyorum siteler kapalı kaldı ve herşeyi yaptım bir kişi tarafımıza mail göndermedi, sitemizi açtık bir kişi sitemiz üzerinden destek bileti oluşturmadı, bildiğiniz tek şey R10.Net buradan destek vermiyoruz, ben size gelin zorla hosting de alın demiyorum, isteyen kişi gelir ve siparişini geçer onaylanır.
Tekrarlıyorum sorun ve sorunlarınız varsa sitemiz üzerinden destek bileti oluşturunuz.
Kapalı kalması konusunda ise herkese bilgilendirme maili dün akşam gönderildi, hiç birinizde zahmet edip okudunuzmu çok merak ediyorum.
Bu yüzden inanın artık insanlara yardım etmek bile istemiyorum.
Konuyu da report ediyorum.
İyi forumlar.