Konu
Fenerbahçe Yönetimi Uyumasın ''Ofansif Orta Saha''
13-08-2012, 15:08:58
#3
canercanbaz
Ne varsa Zico'da vardı hocamın dediği gibi, o zamanlar futbol oynuyorduk harbidende.