Dünyada kendi düzenlerini kurmaya çalışan örgütler elbette var. Bir ara milenyum olayına takmış olanlar şimdi illuminatiyi takıyorlar. Fazla film izlemiş bir iki arkadaş birşeyler saçmalıyor, inanılıyor. Sevgili arkadaşlar ufkunuzu genişletin, yabancı kaynaklarıda araştırın. Onu geçtim Türkiye'de en basit örneği olarak KV Gladio çekildi. Anlatmak istediğim Gladio değil kullanılan yöntemdir. Size farkettirmeden size istediklerini yaptırabilmeyi ve bir düzen kurabilmeyi amaçlarlar. Bir film çekerken 1-2 üçgen 1-2 pentegram ekleyin garanti 1 milyondan fazla kişi izler. Birazda sis efekti çok güzel viral reklam. Valla imdb derecesi 1 bile olsa gidilir. Şu çok övdüğünüz blogada baktım devamlı film kareleri, birkaç magazin gazetesinden küpürler. Yapmayın arkadaşlar bende de komplo teorisi çok

"Bu insanlar sizleri illuminatiye inandırmak istiyor böylece illuminatiye karşıymışlar gibi sizleri kullanacaklar". Aslında komplo teorisinden çok benim inancım bu yönde yani illuminati tamamen uydurulmuş bir saçmalık. Aşıkların duvarlara spreyle kalp çizmesi gibi. Bu kadar gizli örgütlerde web sitesi açıp şu tarihte birşey yapacağız diyecek değiller. Onuda geçtim bu örgütler terörist gibi saldırı yapmıyorlar ki; başlangıç ve bitiş zamanı var bu olayların. Hidrojen bombası atacak değiller ya.