Adsense program politikalarını ihlal etmediğimi düşünüyorum. Hesabım 2 nedenden dolayı devre dışı bırakılmış olabilir. 1) Reklam yerleşimini yaptığım yer (600px) uzunluğunda olduğu için ve reklam boyu ortalama (700px) uzunluğunda olduğu için (100px)lik fazla olan kısmı kesmek zorunda kaldım. 2) Site yetkilendirme özelliği aktif değildi.
Daha önce ödeme almışmıydınız ?
Evet daha önceden ödeme aldım.
----------------------
Bu arada hesabımın neden banlandığını hala bilmiyorum kesinlikle illegal birşey yapmadım, illegal ile işim olmaz. Reklamlar tamamen legal sitelerde yayınlandı. Politika ihlali itirazında bulundım 1 hafta sonra cevap geliyormuş bakalım inş açarlar hesabı. Açtıramazsam eğer ücretli olarak açtırmak istiyorum.