teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Danışmana ne gerek var onu anlamıyorum. Yani reklam yerleşimi konusunda Bir hafta sağda kullan bi hafta reklamı yazının hemen yanına koy vss istatistiklerden bak hangi taraf çok veriyor, hangi yazı rengi ya da fontu vb..Bu tip basit şeyleri bile yapamayacaksak bi siteyi nasıl ayakta tutacağız ?
Doğal olmak en güzeli. İşin uralı her zaman safa yatmak Her şey doğalmış kullanıcı içinmiş gibi göstermek lazım. Makaleler de uzun olmalı. Kısa yazılarımdan hiç verim alamıyorum. Baştan savma, kopya içeriklerim hiç başarılı olmadı. Bir de güncel olmalı site. Sık sık yazı girişi olmalı. Bikaç gün uğramadığımda gelir hemen düşüyor.
İki madde eklenmiştir tşk

* Makeleler yazılan yazıların uzun olması gereklı Kısa makaleler işe yaramıyor
* Sitenız Guncel olmalı Sık sık Konu Girişi Olmalı Ara verildiginde Gelir Düşer