Anladım hocam. Söyle kullanabilirmiyim, sürekli bunun icinde bulundurursam devamlı sarj modunda olacaktır harici batarya bitene kadar, ondan sonra ana bataryayı kullancam yani. Kılıfldaki pille telefondaki pil aynı anda mı sarj oluyor peki kılıfı şarja bağladığımızda ?


Sent from my iPhone using Tapatalk