Yanlış hatırlamıyorsam geçen sene veya önceki sene bu domaini reglemiş ve ücretsiz tanıtım için kullanıma açmıştım. Ancak siteye eklenen tanıtım yazıları berbattan daha da kötüydü. Aman bana ne dedim ilgilenmedim, domain düşmüştü. Hayırlı olsun inşallah umduğunuzu elde edersiniz.
Hmm güzel bi tevakuf oldu sizin yorum yapmanız

Aslında bizde dizin şeklinde kullanmıştık ilk ama son karar olarak bu şekilde yolumuza devam etmeye karar verdik.
Çok teşekkür ederiz.
imsakiye hiç hoş durmuyor. ayrı bir sayfa olabilirdi.
Yorumunuz vede öneriniz için çok teşekkürler,önerinizle ilgileneceğim...