yavrusinek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam geçen sene veya önceki sene bu domaini reglemiş ve ücretsiz tanıtım için kullanıma açmıştım. Ancak siteye eklenen tanıtım yazıları berbattan daha da kötüydü. Aman bana ne dedim ilgilenmedim, domain düşmüştü. Hayırlı olsun inşallah umduğunuzu elde edersiniz.
Hmm güzel bi tevakuf oldu sizin yorum yapmanız Aslında bizde dizin şeklinde kullanmıştık ilk ama son karar olarak bu şekilde yolumuza devam etmeye karar verdik.

Ready adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun ..
Çok teşekkür ederiz.

RepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imsakiye hiç hoş durmuyor. ayrı bir sayfa olabilirdi.
Yorumunuz vede öneriniz için çok teşekkürler,önerinizle ilgileneceğim...