Ankara'ya geldik nihayetinde tekrar tekrar bizi orada en güzel şekilde ağırlayan bilal abimize daha sonra gün boyu bizi gezdiren iSo'ya (adam king nick yapmış ) sonra bizi dün gece evinde ağırlayan emir kardeşimizin abisine çok teşekkür ederiz nice buluşmalarda görüşmek üzere