bisey olmadi eski uyeligimin emailini falan hallettim. o daha iyi maviokyanus ne la
Saat kaçta kent meydanında olunacak konuya yazın bari millet mesajları gezmesin benim gibi 
Gözüme tüküreyim (artık nasıl olacaksa) zaten yazıyormuş konuda
abi acsin ya oyuzdendir