kimse eğitim ve öğrenim hak ve hürriyetinden mahrum bırakılamaz. Temel eğitim, bütün vatandaşlar için zorunludur ve devlet okullarında parasızdır

negüzel söylemiş öyle değilmi. tamam muhalefet olalım da birazda gerçekçi olalım. şu sözün altında ne arayabilirsinizki.