Konu
R10 BURSA İFTAR ETKİNLİĞİ - Geleneksel 6. Yıl Büyük Organizasyon - 4 Ağustos 2012
03-08-2012, 13:50:48
#4
CagdasArslan
MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tum olumsuzluklara ragmen 50+ olduk
80+ olucaktik neguzel
Bilal benim transportera gerek yok ise, babam balığa gidicek
Leon ile gelirim ben yine her türlü, 5-6 kişi sığdırırım Leona.