Thecrazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski Musterim Hocam NO Panik Tekrardan Konuma Yazıp itraderlerimizi verdik. Cevaplamamı istediğin farklı bir konu olursa yazabilirsin Hoş Forumlar
Scriptiniz oldukça hoş, ancak bu sıkıntılı durumda henüz eski Trade değerlerini vermek çok hoş olmayabilir diye düşünüyorum...

İyi Satışlar