Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/wp-temalari/61948...le-temasi.html
Footer linkini kaldırmanız yakışmamış, birde yüzsüzce burada konu açıyorsunuz.

Yazıklar olsun, bu yapılanlar yüzünden tema paylaşımı yapılmıyor.
arkadaşım adam gibi güzelce pm atarak uyarsana ben bunu bir wp tema sitesinden indirdim r10 dan değil. Ayrıca bu saçmalık sadece türklerde var herhalde linkimi kaldırma diyor adam sana mı çalışacaz biz bir tema yaptın diye.

Bir tema bulurum onu geliştiririm ... istesem kralını yaparım... geliştiricilere her web ürününde microsoft tarafından destek verilir. ve ben senin temanı geliştirdiğim anda benim malım olur null lanmış olur.. tamammı..