İki takımda Avrupa maçlarında oynadıkları gibi oynarlarsa baya bir zevkli maç olacağına inanıyorum.
Her iki takımda kazanacak durumda seyirci desteği fener de ama Beşiktaş Kadıköy de pek kaybetmiyor.
Beraberlik biraz ağır basıyor ama Beşiktaşım İnş. Alır.