IHS'dan yeni bir domain aldım dün akşam saatlerinde,forumda bunun için yeni bir konu açılmış konudaki ayarları yaptım olmadı hala site açılmıyor. 12 saattir bekliyorum olmadı ?

Proxy Sitelerinden girmeye çalıştıgımda giriyor ama normalde girmiyor

Site imzamdaki film sitesidir