istatistik sayfalarından bak en çok veriyi hangi dosyalar çeekiyor.
Bazı hosting firmaları bir süre sonra fazla bandwith yada fazla kaynak tüketiyor deyip paketi yükseltmeni istiyorlar. işin üçkağıt tarafı yani.
istatistikler bölümünden inceleyin.
cpanelde istatistik sistemleri var biliyorsundur.bunlardan biri awstat olması lazım.2 tane daha var ama panelde bunların hiç birine girilmiyor.ana yönetici tarafından kapatılmıştır diyor.
Şu zirveyi kullanan yok mu ya.senin dediğin paket yükseltmek için yapılan bişey olabilir.çok acil bu sorunu halletmem lazım.her geçen gün hitimin azalmasına neden oluyor.