muyapla telefon görüşmesi sonrası onlarda aynı şekilde lisans dediler bende ok dedim hangi yolu izleyeceğimizi ödeme fiyatlarını sordum bir dakika bağlıyorum dedi daha sonra şu an meşgul dediler bana bir mail adresi vererek bu mail adresine mail atmamı istediler bende maili attım 1 hafta oldu halen yanıt yok geçen tekrar aradım telefonu bakan yok hayırlısı bakalım ne olacak