TeQNyC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ugrasma bosa.. yeni hesap acmak banlanan hesabı actırmakdan daha kolay.

bu arada acını paylaşıyorum paşam
yeni hesap alcam büyük ihtimal teşekkürler