Konu
Wp de İzlesene botunu kullanabilen ve anlayan bakabilir mi?
05-01-2011, 14:45:25
#1
BY_TURKER
S.a
Arkadaşlar elimde bir bot var.Botu puplic_html dosya adı bot.php şeklinde attım.Ancak siteadı.com/bot.php şeklinde açmaya çalışığımda Hata 404 - Bulunamadı sonucunu alıyorum.
Bu nokta da bana yardımcı olabilecek var mı?
İyi Günler.