S.a
Arkadaşlar elimde bir bot var.Botu puplic_html dosya adı bot.php şeklinde attım.Ancak siteadı.com/bot.php şeklinde açmaya çalışığımda Hata 404 - Bulunamadı sonucunu alıyorum.

Bu nokta da bana yardımcı olabilecek var mı?

İyi Günler.