Merhabalar 1-2 sene önce bir alan adıma kendim kullanmak için bir proxy sitesi açmıştım. glype v1.1 ile. O zaman işte youtube, facebook filan girerim diye açmıştım ama hiç kullanmadım, güncellemedimde.
Geçenlerde sunucuma bir baktım site bayağı bir BW yiyormuş. Gün gece de sayaç koydum ve 1-2 saatte 30-40tekil almış. Gezilen sayfalara baktığımda kişilerin benim siteyi kullanarak abdult sitelere girdiğini gördüm.
Ziyaretçilerin benim proxy sitemi kullanarak böyle sitelere girmeleri benim başıma dert olur mu?
Birde ana sayfasına adsense koysam bir sorun teşkil eder mi? Dün gece itibariyle ziyaretlerin %70 doğrudan %30'u filan google'dan.
Bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler.