Konu
R10.net Atkısının Tasarımı ?:)
03-01-2011, 19:42:44
#9
Sizofren
Berelere El Atılsa Bencede Güzel Olur Ama Vakit var mı bilemiyorum.. Logodaki Rokito Şapkası Gibi Uzun Ponponlu Olsa Mesela