Merhaba ;
Bundan 3-4 yıl önnce sorsaydın bu soruyu awbs derdim, acak son 2 yıldır whmcs öyle hızlı geliştiki gerek modül gerek işleyiş yapısı gerekse destek imkanları olarak şuan çok iyi görünmekte lisans fiyatları aşağı yukarı aynı, şuan biz vlexi olarak whmcs tercih ediyoruz, çok esnek bir yapıya sahip kullanımı kolay ve anlaşılabilir, 4.4.1 sürümün de bazı eksik kalan yereleride düzenlenmiş benim çok hoşuma gitti , onun için size whmcs yi tavsiye edebilirim...