hotmail.com'a girin. Biraz kurcalayın. Kişi listesini dışarı aktar var. Ordan aktarabiliyorsunuz. Daha sonra diğer hesaba giriş yapın. Aktardığınız o kişi listesini hotmail.com dan tekrar yükleyin. Ama biraz araştırmanız lazım
hocm sadece mail göndermek için maillist olamasın ? msn kişi listesini aktarma ile bağımsız bir şey.
EVET MSNDE KİŞİ EKLEMEDE KAYIT ETME ÖZELLİĞİ KALDIRILDI UZUN BİR SÜREDİRDE BÖLE..
benim bildigim 7 aydır