Konu
Telefon Zorunluluğu Kalktımı?
01-01-2011, 17:13:15
#3
Euro38
Üyeliği durduruldu
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet artık telefon zorunluluğu yok ancak her ay bunun için 15 tl ödemek zorundasınız.
Yine Aynı Şeye Geliyo