2011'in ilk gününde yaptığım logo çalışmam hakkında yorumları bekliyorum. Ayrıca size bir sorum daha var, sizce ücret karşılığı tasarım yapmaya başlayacak seviyede miyim? bir kaç tasarımım da şu konuda.