Konu
Logo tasarımım hakkında yorumlarınızı bekliyorum
01-01-2011, 14:19:17
#1
bilimdiyari
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2011'in ilk gününde yaptığım logo çalışmam hakkında
yorumları bekliyorum
. Ayrıca size bir sorum daha var,
sizce ücret karşılığı tasarım yapmaya başlayacak seviyede miyim
? bir kaç tasarımım da
şu konuda
.