Merhabalar arkdaşlar çok acil bir sorunum var yardımcı olabilicek arkadaş varsa çok sevinirim
Sorunum :
daha önceden formatlanan bir pcden msn yazışları olduğu aklıma geldi ve tüm pcyi recovery files vb programlar ile olduğu gibi herşeyi geri döüştürdüm ve silinene formatlanan dosyalarımı kurtardım ancak içerisinde bir kaç msn yazışmalarım var bunların dosya türü bir şekilde .docx uzantısına dönüşmüş normalde .xml olması lazım iken neyse dedim office 2007 ile denedim açılmadı
çeşitli programlar ile başka formatlara çevirdim yine açılmadı word ile açtığınızda
PK ! ¿6 ¬ × [Content_Types].xml ¢ ( ÌUÉNÃ0 ½#ñ ¯(qá jÊå H píI áM ÓÒ¿gÜ%´&RÁ%RâÌ[fsÿêÍèl
kgKvZôX V:UÛqÉwù Ë0
«v J6dWã£şpî 3¶X²Işs 0
çÁÒIå ^Ã{!_Ä øY¯wÎ¥³ lÌcÂ`ş µìQx/
gibi böyle anlamsız yazılar çıkıyor bunu tam olarak sizce nasıl açabilirim benim için çok acil bir durum şimdiden herkese çok teşekkürler