Merhabalar arkdaşlar çok acil bir sorunum var yardımcı olabilicek arkadaş varsa çok sevinirim

Sorunum :

daha önceden formatlanan bir pcden msn yazışları olduğu aklıma geldi ve tüm pcyi recovery files vb programlar ile olduğu gibi herşeyi geri döüştürdüm ve silinene formatlanan dosyalarımı kurtardım ancak içerisinde bir kaç msn yazışmalarım var bunların dosya türü bir şekilde .docx uzantısına dönüşmüş normalde .xml olması lazım iken neyse dedim office 2007 ile denedim açılmadı

çeşitli programlar ile başka formatlara çevirdim yine açılmadı word ile açtığınızda


PK ! ¿6™ ¬ × [Content_Types].xml ¢ ( ÌUÉNÃ0 ½#ñ ‘¯(qဠjʁå H” píI áM ÓÒ¿gÜ%´ˆ&‚RÁ%RâÌ[fsÿêÍèl
kgKvZôX V:UÛqɞ‡wù Ë0
«„v J6dWƒã£şpî 3жX²IŒş’s” 0
çÁÒIå‚ ‘^Ø{!_Ä øY¯wÎ¥³ lÌcÂ`ƒş µ‚ìQ„x/



gibi böyle anlamsız yazılar çıkıyor bunu tam olarak sizce nasıl açabilirim benim için çok acil bir durum şimdiden herkese çok teşekkürler