Merhaba arkadaşlar, yeni yılınızı kutlarım şimdiden.

öncelikle belirteyim: Script'in normal fiyatı 200TL'dir.

kampanya detayları ve şartları şu şekilde;

kampanyadan yararlanmak isteyenler ödemesini kampanyaya katıldıktan max. 1 saat sonrasında yapmalılar. kampanyaya katılayım, 3-4 gün sonra ödeme yapayım olayı yok.

1. gelen: 100tl SATILDI -AYYILDIZ-

2.gelen: 120tl

3.gelen: 130tl


fiyatlar bu şekilde olacak. ve kampanya bu gece 02.00 da sonlanacaktır. ondan sonra teklif vermeyin.


script şu konudaki scripttir: https://www.r10.net/script-satisi/756...k-scripti.html


kampanyaya katıldıktan sonra iptal eden veya ödeme yapmayanlara -itrade atacağımı belirtmeyi de ihmal etmeyeyim.

-kampanya sadece 3 satışla sınırlıdır, ve bu gece 02.00da sonlanacaktır. bu şartların dışında tüm satışlar asıl satış konum olan:
https://www.r10.net/script-satisi/756...k-scripti.html başlığından devam edecektir.