Site çok hantal. Çok ağır çalışıyor bende. 8 mbit kullandığım halde. Ayrıca tasarımda hala sorunlar var yazılar birbirine girmiş.

http://v2demo.sysoft.nl/haber/Elektr...-belli-oldu-14

Ve isteidğiniz fiyat bu sisteme çok fazla.