flashguru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebookla uğraşa uğraşa gına geldi api istemiyorum bende twitter api var ,
ocak şubat gibi görüşürüz şu işler bitsin mynet için görüşürüz senle , bide bi player tamamdır
Tamam olur görüşürüz (: Twitter için yapcam yakın zamanda bişey güzel olcak inşallah (: